Основи здоров'я (8-А, Б)
29 травня
Підсумковий урок.
Пропоную подивитися відео
Основи здоров'я (8-А, Б)
22,25 травня
Тема уроку "Інформаційна безпека"
1.Подивіться відео
2. Пройдіть вправу за посиланням
https://learningapps.org/5202170
Основи здоров'я
18 травня
Повторення та систематизація знань з розділу " Соціальна складова здоров'я"
Хто не зміг виконати тест, перейдіть за посиланням join.naurok.ua і введіть код доступу 113616
Можна тест пройти в зошиті. Ось питання :
1. Основні групи факторів ризику, що спричиняють дорожню аварійність - це:
а) світлофор, дорога, регулювальник б) водій, транспортний засіб, пішохід
в) пасажир, дорога, дорожні знаки г) людина, транспортний засіб, дорога
2. Щоб знизити чинники ризику групи "Транспортний засіб", слід:
а) не перевіряти технічного стану
транспортного засобу
б) не користуватися ремнями безпеки
в) не відволікатися від керування
транспортним засобом
г) не перевозити пасажирів
3. позначте безпечний головний убір для мотоцикліста
а)кепка б)капелюх в)шапка г)шолом
4. За правилами пріоритету право проїхати першими мають автомобілі:
а) вантажні з вантажем, що виступають по
ширині
б) "швидкої допомоги"
в) легкові із закріпленим на кузові вантажем г) пожежної безпеки
д) аварійної служби газу е) спеціального призначення зі звуковим
сигналом
5. Щоб безпечно користуватися Інтернетом, НЕ СЛІД:
а) повідомляти особисту інформацію будькому в мережі
б) розвивати навички критичного мислення
в) наслідувати поведінку героїв комп'ютерних
ігор
г) змінювати самостійно налаштування
комп'ютера
д) приймати зважені рішення е) поводитися нечемно в соціальних мережах
/
6. Позначте дисциплінарні проступки
а) сваритися з футбольними уболівальниками
іншої команди на стадіоні
б) порушувати правила поведінки в школі
в) не сплачувати за проїзд у громадському
транспорті
г) ображати інших у громадському місці
д) відлучатися без дозволу з уроків е) вмикати гучно музику пізнього вечора
є) запізнюватися на урок ж) відволікати учнів під час уроку
7. Позначте, що є безпечно:
а) довіряти рекламі про працевлаштування за
кордоном
б) користуватися послугами незнайомців для
оформлення виїзних документів
в) особисто оформлювати документи для
виїзду за кордон
г) вести переговори про навчання за
кордоном самостійно
д) дізнаватися про правила
працевлаштування чи навчання у
посольстві країни, куди плануєте їхати
е) вести переговори про навчання за
кордоном разом з юристом
є) укладати контракт в одному примірнику ж) перевіряти інформацію реклами про
працевлатування чи навчання за кордоном
8. Як слід чинити, щоб зменшити негативний вплив забрудненої тводи на здоров'я
а) кип'ятити воду б) користуватися фасованою водою в бутлях
в) вживати воду з крану, навіть якщо вона має
неприємний запах
г) очищувати воду спеціальними пристроями
д) пити каламутну воду е) пити воду з відкритих водойм без
відстоювання
є) купатися у відкритих водоймах тільки у
спеціально відведених місцях
Основи здоров'я
15 травня
Повторення та систематизація знань з розділу " Соціальна складова здоров'я"
Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua ввівши код доступу 582209
Тест проходите тільки один раз і обов'язково всі!!! Тест активний до понеділка.
Основи здоров'я
4 травня
Тема уроку " Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму."
1. Перегляньте презентацію до даної теми
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-nebezpeka-zalucenna-do-destruktivnih-grup-terorizm-245383.html
2, Виконайте в зошиті самостійну роботу
Основи здоров'я
27 квітня
Тема уроку " Захист від кримінальних небезпек"
1. Перегляньте презентацію.
2. Зробіть тест ( посилання і код скину у вайбері)
3. Опрацюйте параграф 26.
Основи здоров'я
13 квітня
Тема уроку "Соціальна безпека. Види правопорушень"
1. Перегляньте презентацію
Основи здоров'я
06 квітня
Тема уроку "Атмосферні забруднення та їхній вплив на здоров'я"
1.Перегляньте презентацію
2.Напишіть в зошиті як транспорт впливає на довкілля та здоров'я
3.Опрацюйте параграф 23
Основи здоров'я
30 березня
Тема уроку "Екологічна безепека"
1.Перегляньте відео
2.Виконайте творче завдання на одну із тем:
1)Питна воді і здоров'я
2)Небезпека купання у забруднених водоймах
Основи здоров'я
23 березня
Тема уроку "Мотоцикл і безпека"
1.Перегляньте конспект уроку
https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT-ixXRGujy_51A9WrBarIkhXDn1zVf6mi595487gSKzx7MxUfW-AOy40VunOtOQg/pub
2.Напишіть короткий конспект у свій робочий зошит
3.Пройдіть тест Мотоцикл(8клас).
Основи здоров'я 8 клас.
2.Напиши правила дорожнього руху для пішоходів і пасажирів.29 травня
Підсумковий урок.
Пропоную подивитися відео
Основи здоров'я (8-А, Б)
22,25 травня
Тема уроку "Інформаційна безпека"
1.Подивіться відео
2. Пройдіть вправу за посиланням
https://learningapps.org/5202170
Основи здоров'я
18 травня
Повторення та систематизація знань з розділу " Соціальна складова здоров'я"
Хто не зміг виконати тест, перейдіть за посиланням join.naurok.ua і введіть код доступу 113616
Можна тест пройти в зошиті. Ось питання :
1. Основні групи факторів ризику, що спричиняють дорожню аварійність - це:
а) світлофор, дорога, регулювальник б) водій, транспортний засіб, пішохід
в) пасажир, дорога, дорожні знаки г) людина, транспортний засіб, дорога
2. Щоб знизити чинники ризику групи "Транспортний засіб", слід:
а) не перевіряти технічного стану
транспортного засобу
б) не користуватися ремнями безпеки
в) не відволікатися від керування
транспортним засобом
г) не перевозити пасажирів
3. позначте безпечний головний убір для мотоцикліста
а)кепка б)капелюх в)шапка г)шолом
4. За правилами пріоритету право проїхати першими мають автомобілі:
а) вантажні з вантажем, що виступають по
ширині
б) "швидкої допомоги"
в) легкові із закріпленим на кузові вантажем г) пожежної безпеки
д) аварійної служби газу е) спеціального призначення зі звуковим
сигналом
5. Щоб безпечно користуватися Інтернетом, НЕ СЛІД:
а) повідомляти особисту інформацію будькому в мережі
б) розвивати навички критичного мислення
в) наслідувати поведінку героїв комп'ютерних
ігор
г) змінювати самостійно налаштування
комп'ютера
д) приймати зважені рішення е) поводитися нечемно в соціальних мережах
/
6. Позначте дисциплінарні проступки
а) сваритися з футбольними уболівальниками
іншої команди на стадіоні
б) порушувати правила поведінки в школі
в) не сплачувати за проїзд у громадському
транспорті
г) ображати інших у громадському місці
д) відлучатися без дозволу з уроків е) вмикати гучно музику пізнього вечора
є) запізнюватися на урок ж) відволікати учнів під час уроку
7. Позначте, що є безпечно:
а) довіряти рекламі про працевлаштування за
кордоном
б) користуватися послугами незнайомців для
оформлення виїзних документів
в) особисто оформлювати документи для
виїзду за кордон
г) вести переговори про навчання за
кордоном самостійно
д) дізнаватися про правила
працевлаштування чи навчання у
посольстві країни, куди плануєте їхати
е) вести переговори про навчання за
кордоном разом з юристом
є) укладати контракт в одному примірнику ж) перевіряти інформацію реклами про
працевлатування чи навчання за кордоном
8. Як слід чинити, щоб зменшити негативний вплив забрудненої тводи на здоров'я
а) кип'ятити воду б) користуватися фасованою водою в бутлях
в) вживати воду з крану, навіть якщо вона має
неприємний запах
г) очищувати воду спеціальними пристроями
д) пити каламутну воду е) пити воду з відкритих водойм без
відстоювання
є) купатися у відкритих водоймах тільки у
спеціально відведених місцях
Основи здоров'я
15 травня
Повторення та систематизація знань з розділу " Соціальна складова здоров'я"
Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua ввівши код доступу 582209
Тест проходите тільки один раз і обов'язково всі!!! Тест активний до понеділка.
Основи здоров'я
4 травня
Тема уроку " Небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань. Загроза тероризму."
1. Перегляньте презентацію до даної теми
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-nebezpeka-zalucenna-do-destruktivnih-grup-terorizm-245383.html
2, Виконайте в зошиті самостійну роботу
Самостійна робота з основ здоров'я
на тему: «
небезпека залучення до деструктивних соціальних угруповань»
1 І Виконати тестові завдання та вибрати одну правильну
відповідь: ( 1 бал)
1.
Детсруктивні соціальні угрупування:
а) виправдані; б)
позитивні; в) небезпечні; г) доброзичливі
2.
У деструктивних соціальних угрупуваннях:
а) не панують
цінності, відмінні від прийнятих у суспільстві;
б) контролюють
поведінку членів групи;
в) не можна
наразитися на небезпеку;
г) формують адекватну
самооцінку
3) Ознака деструктивного соціального угрупування:
А) створення умов для
розвитку всіх членів групи;
Б) суворе додержання
правил і цінностей організації;
В) розв’язання
проблем шляхом обговорення;
Г) схвалення
ініціатив кожного члена групи;
4) Коли пропонують приєднатися до деструктивної
соціальної групи, слід:
А) підкоритися тиску;
б) приєднатися із
цікавості;
в) удосконалювати
навички безпечної поведінки.
г) образити
співрозмовника;
5) Якщо біля будинку лежить підозрілий предмет, слід:
А) підійти, уважно
розглянути, обережно взяти його в руки, викликати правоохоронців;
Б) піти геть, нікому
нічого не розповідати;
В)підійти, уважно
розглянути, обережно пересунути предмет, зателефонувати по мобільному телефону
друзям;
Г) не підходити, не
чіпати, не підпускати інших, викликати правоохоронців;
6) У разі захоплення в заручники слід:
А) не виконувати
вимог терористів;
Б) не показувати
свого страху;
В) не сідати подалі
від вікон і дверей;
Г) не питати дозволу
щось зробити.
ІІ.Вставити пропущені слова: (3 бали)
Правила поведінки у
разі захоплення терористами: Опануй
… . Не показувати свого ….. , не демонструйте ……. до них, не вступайте з ними в
…… . Не намагайтеся …. , якщо невпевнені в успіху або якщо ваша втеча погрішить
становище. Не відмовляйтеся від ….. та ….. , бережіть свої …. .
ІІІ.Як діятимете в
наведених ситуаціях? (3 бали)
1. На дискотеці під стіною помітили яскравий подарунковий
пакет і з'ясували, що він нічий.
2. У торговельному центрі з урни зі сміттям почули
цокання годинника.
Основи здоров'я
27 квітня
Тема уроку " Захист від кримінальних небезпек"
1. Перегляньте презентацію.
2. Зробіть тест ( посилання і код скину у вайбері)
3. Опрацюйте параграф 26.
Основи здоров'я
13 квітня
Тема уроку "Соціальна безпека. Види правопорушень"
1. Перегляньте презентацію
Основними ознаками правопорушення є:
1.
Порушення норм права — це поведінка
людей, виражена в дії (перевищення швидкості водієм автомобіля, викрадення
чужої речі, запізнення працівника на роботу тощо) або
бездіяльності (наприклад, несплата податків, ненадання рятувальником допомоги
постраждалим особам, невиконання умов договору тощо).
2.
Заподіяння шкоди суспільству,
суспільним відносинам або особі (фізичної шкоди — нанесення тілесних
ушкоджень, майнової шкоди — пошкодження речей, моральної шкоди — приниження
честі, гідності людини тощо).
3.
Усвідомлення вини — ставлення того,
хто вчинив правопорушення, до власного діяння і його наслідків (умисне
правопорушення — розуміння особою протиправності своїх дій та їх шкідливих
наслідків (наприклад, убивство з помсти, заволодіння чужим майном),
правопорушення з необережності — непередбачення особою шкідливих наслідків
своїх дій або легковажне сподівання, що зможе їм запобігти (наприклад,
виникнення пожежі в лісі внаслідок непогашеного багаття).
Отже, правопорушення — це діяння
(проступок або злочин), що завдає шкоди суспільству, суспільним відносинам або
особі й тягне за собою юридичну відповідальність. Юридичною відповідальністю
називається встановлений законодавством і забезпечений державою обов’язок
правопорушника зазнати позбавлення певних благ, належних йому цінностей.
За ступенем
тяжкості та характером наслідків розрізняють такі види правопорушень:
Цивільні проступки — невиконання (неналежне виконання) зобов’язань, заподіяння шкоди майну
(наприклад, пошкодження автомобіля під час дорожньо-транспортної пригоди) або
заподіяння моральної шкоди (наприклад, потурання честі та гідності людини, її
ділової репутації).
Адміністративні проступки — посягання
на встановлений законом суспільний порядок: громадський спокій, правоохоронні
норми, правила дорожнього руху,
правила виконавчої та управлінської діяльності (наприклад, безквитковий проїзд
у громадському транспорті, перевищення швидкості водієм,
невиконання посадових обов’язків державним службовцем).
Дисциплінарні проступки — порушення трудових чи службових
обов’язків (наприклад, запізнення працівника на роботу).
Кримінальні злочини —
передбачені кримінальним законом суспільно небезпечні діяння — дія або
бездіяльність (наприклад, грабіж, шахрайство, умисне вбивство).
Неправомірна поведінка людей завжди тягне за собою
юридичну відповідальність і негативно впливає на майбутнє життя людини.
Розв’яжіть життєві ситуації. Поведінка підлітків у разі затримання поліцією
А) Підлітка спіймали на крадіжці в магазині й
повідомили про це відповідні органи. Хлопець голосно кричав і пручався, доки
не приїхали працівники поліції. … Продовжте сюжет за всіма можливими
варіантами розвитку. Змоделюйте поведінку підлітка: правильну і невірну.
Прокоментуйте.
Б) Двоє дорослих чоловіків на зупинці громадського
транспорту пограбували жінку, відібравши в неї сумочку. Коли поліцейські
опитували всіх свідків про злочин, ніхто нічого не міг відповісти. Одна жінка
вказала на хлопця підліткового віку як на співучасника, бо він разом із
злочинцями вийшов із одного таксі. Хлопця забрали у відділок …
Продовжте сюжет
за всіма можливими варіантами розвитку. Змоделюйте поведінку підлітка:
правильну і невірну. Прокоментуйте.
Основи здоров'я
06 квітня
Тема уроку "Атмосферні забруднення та їхній вплив на здоров'я"
1.Перегляньте презентацію
2.Напишіть в зошиті як транспорт впливає на довкілля та здоров'я
3.Опрацюйте параграф 23
Основи здоров'я
30 березня
Тема уроку "Екологічна безепека"
1.Перегляньте відео
2.Виконайте творче завдання на одну із тем:
1)Питна воді і здоров'я
2)Небезпека купання у забруднених водоймах
Основи здоров'я
23 березня
Тема уроку "Мотоцикл і безпека"
1.Перегляньте конспект уроку
https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vT-ixXRGujy_51A9WrBarIkhXDn1zVf6mi595487gSKzx7MxUfW-AOy40VunOtOQg/pub
2.Напишіть короткий конспект у свій робочий зошит
3.Пройдіть тест Мотоцикл(8клас).
Основи здоров'я 8 клас.
Тема "Безпека на дорозі.Правила дорожньго руху".
1.Перегляньте презентацію
3.Виконай завдання (на вибір) :
-
намалювати плакат на тему «Безпека на дорозі»;
-
скласти ситуаційні задачі про організацію
дорожнього руху та проблеми, що виникають у разі її порушення.
Немає коментарів:
Дописати коментар