Основи здоров'я
28 травня
Підсумковий урок. Систематизація знань вивчених за рік.
1.Подивіться мультфільм про дружбу
2. Пройдіть вправу за посиланням
https://learningapps.org/8130162
Географія
27 травня
Підсумковий урок. Систематизація знань вивчених за рік.
1.Подивіться відео.
Географія
25 травня
Урок дослідження " Розробка міні-проектів з утилізації побутових відходів"
1. Подивіться презентацію за посиланням
https://vseosvita.ua/library/mini-proekt-z-utilizacii-pobutovih-vidhodiv-199432.html
2. Завдання :
Основи здоров'я
21 травня
Тема уроку "Перша допомога під час ураження електричним струмом, потрапляння хімічних речовин на шкіру, отруєння, ДТП" (параграф 33)
1.Подивіться презентацію.
2. Пройдіть вправи за посиланнями:
https://learningapps.org/4601570
https://learningapps.org/3546277
3.Прочитайте параграф 33
Географія
20 травня
Тема уроку. Вплив людини на природу.
1. Перегляньте відео "Вплив людини на навколишнє середовище"
2. Прочитайте параграф 62.
Географія
18 травня
Тема уроку. Практична робота № 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць.
З підручника сторінка 247 зробіть практичну роботу (№ 9).
Випишіть у зошит запропоновані країни, знайдіть їх на карті атласу і до кожної країни напишіть столицю.
Основи здоров'я
14 травня
Повторення та систематизація знань з теми "Безпека в побуті та довкіллі"
Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua ввівши код доступу 802571
Щоб пройти тест у вас буде тільки одна спроба. Не хитруйте,у вас нічого не вийде. Пишете своє прізвище та ім'я, а не вигадані нікнейми, а то контрольна буде не зарахована.
1. Правильний порядок дій щоб ввімкнути газ:
а) відкрити вентиль, піднести сірник, відкрити
конфорку
б) піднести сірник, відкрити конфорку,
відкрити вентиль
в) відкрити вентиль, відкрити конфорку, взяти
сірники
2. Найголовнішим засобом організації дорожнього руху є....
а) автомобілі б) правила дорожнього руху
в) люди та автомобілі г) інспектори руху
3. У задимленому приміщенні слід пересуватися...
а) ідти уздовж стіни б) швидко бігти до виходу
в) навколішки або повзком уздовж стіни
затуливши рот і ніс тканиною
г) ліфтом
4. Вкажіть, що НЕ належить до комунікацій:
а) електрика б) криниця з водою
в) опалення г) водопровiд
5. Позначте правильне твердження
а) перед заміною лампочки треба вимикати
освітлювальний прилад
б) коли йдеш з дому можна залишати
увімкненими електроприлади
в) необхідно користуватись телефоном у
ванні, щоб не було сумно
г) можна забивати цв'яхи поблизу розеток
6. Позначте, яким способом можна перевозити вантаж велосипедисту
а) на рулі б) на багажнику, прикріпивши на рамі
в) прицепом г) на рамі
7. Маневр це -
а) автомобільна аптечка б) зміна напрямку руху транспортного засобу
в) опiк хiмiчним засобом г) евакуацiя
/
8. Оберіть символ, який встановлюється на/біля небезпечних електричних об'єктів:
а) б) в) г)
9. Визначте, чому небезпечний газ:
а) займає багато місця б) дорого коштує
в) неприємно пахне г) при взаємодії з повітрям вибухає
10. Оберіть дію, яку необхідно виконати останньою при користуванні газовою плитою:
а) вимкнути конфорку і закрити вентель на
газовій трубі
б) увімкнути конфорку
в) запалити сірника і піднести його до
конфорки
г) відкрити вентель на газовій трубі
11. Вкажіть, що необхідно зробити у першу чергу, якщо в будинку зірве кран чи трісне труба:
а) викликати аварійну службу б) перекрити воду за допомогою вентелів
водопостачання
в) вийти з будинку г) покликати дорослих
12.
Оберіть до якої групи хімічних речовин, за ступенем безпеки, відноситься отрута зображена на
малюнку:
а) перша - не є небезпечними б) друга - спричиняють подразнення або опіки
в) третя - вогненебезпечні г) четверта - речовини, які спричиняють тяжке
отруєння
/
13.
Позначте до якої групи хімічних речовин, за ступенем безпеки, відноситься гель для душу:
а) перша - не є небезпечними б) друга - спричиняють подразнення або опіки
в) третя - вогненебезпечні г)
четверта - речовини, які спричиняють
тяжке отруєння
14.
Укажіть, як називається засіб пожежогасіння, що зображений на малюнку:
а) пожежна сигналізація б) вогнегасник
в) пожежний щит г) пожежний кран з пожежним рукавом
15. Оберіть правильний спосіб гасіння бензину:
а) водою б) вогнегасником
в) піском або землею г) сухою тканиною
16. Виберіть правило, якого треба дотримуватись у випадку загоранння одягу на людині:
а) Зупинитися, впасти, котитися б) Лягти, не рухатися, чекати
в) Вибігти, зняти, вмитися г)
Взяти вогнегасник, потушити, поставити
його на місце
/
17. Оберіть, що потрібно зробити, якщо оголошено евакуацію і призначено місце збору, а ви перебуваєте
вдома (декілька правильних відповідей):
а) написати про це в соцмережах б) перекрити воду, газ, вимкнути електрику
в) вдягнути куртку, штани, головний убір г) зібрати всі свої речі
д) доробити всі заплановані завдання е) чекати поки за вами заїдуть спеціальні
служби
є) зачинити дім, йти до місця збору ж) взяти з собою документи, гроші, воду, їжу
18. Вкажіть чим повинен бути оснащений велосипед для безпечної поїздки (декілька правильних
відповідей):
а) дзвінок б) аптечка
в) світловідбивач червоного, помаранчевого,
білого кольорів
г) знак аварійної зупинки
д) вогнегасник
19.
Оберіть, якйи сигнал велосипедиста зображений на малюнку:
а) зупинка б) стоянка
в) поворот ліворуч г) поворот праворуч
20. Вкажіть, який засіб використовується для обробки ран:
а) нітрогліцерин б) джгут
в) сульфацилом натрію г) ножиці
Географія
13 травня
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
Основи здоров'я
7 травня
Тема уроку "Поведінка в екстремальних ситуаціях"
1.Подивіться мультфільм "Уроки обережності"
2.Подивіться презентацію
4.Запишіть у зошит телефони державних служб допомоги в екстремальних ситуаціях.
- служба газу-
- пожежна служба-
- швидка допомога-
- поліція-
Географія
06 травня
Тема уроку "Держави світу"(параграф 61)
1.Послухайте відео
2. Подивіться презентацію на тему ""Найбільші за площею та за чисельністю населенням держави світу"
- на якому материку розташована і в якій частині світу;
3. Опишіть за планом географічне положення країни (дівчатка описують Китай, хлопчики-США)
- на якому материку розташована і в якій частині світу;
-чи має вихід до моря;
-з якими країнами межує;
-як називається столиця.
4. Пройдіть вправи за посиланням
https://learningapps.org/2220494
https://learningapps.org/1410429
Географія
04 травня
Тема уроку "Кількість і розміщення населення Землі" (параграф 59,60)
1.Пройдіть тест join.naurok.ua ввівши код доступу384938
2. Перегляньте презентації на тему "" Кількість і розміщення населення Землі"
3.Заповніть таблицю (використовуюйте параграф 60 і презентацію №2 )
Основи здоров'я
30 квітня
Тема уроку "Правила дорожнього руху для велосипедистів" (параграф 31)
1. Подивіться відео про правила дорожнього руху для велосипедистів.
2. Пройдіть вправи для повторення правил дорожнього руху для велосипедистів.https://learningapps.org/2265250
https://learningapps.org/2390903
https://learningapps.org/1122508
Географія
29 квітня
Практична робота "Складання опису одного із природних комплексів своєї місцевості (яр, річка, ліс, парк)"
1. Описати один із природних комплексів за таким планом:
-назва природного комплексу (це може бути річка, ліс, яр, парк)
-географічне положення (в якій частині села знаходиться природний комплекс)
-рельєф (написати,чи це гори, височини,рівнини, річкова долина,яр і т.д)
-поверхневі води ( чи є у цьому комплексі такі поверхневі води,як:річки, канали,водосховища, джерела)
- грунти (який тип грунту переважає: чи це чорноземи, сірі лісові, підзолисті......)
-рослинний світ
-тваринний світ
2.Встановити взаємозв'язки між природними компонентами.


Це приклади написання практичної роботи про природний комплекс.
У кого є практичний зошит вдома, той пише у ньому пр. р. У кого немає пише у звичайному робочому зошиті.
Географія
27 квітня
Тема уроку "Природні зони Землі"(параграф 58)
1.Подивіться презентації про природні зони Землі
№1
№ 2
2. Знайдіть природні зони на карті у вашому атласі за 6 клас.
3.Зробіть таблицю в зошиті ( така як є в презентації №2 на слайді 3) і заповніть її ( для роботи використайте презентацію,а також параграф 5)
4. З презентації №2 зробіть завдання, яке є на останньому слайді (13) "Так чи ні"
Основи здоров'я
23 квітня
Тема уроку "Безпека руху велосипедиста" (параграф 30)
1 Пройдіть тест, для повторення попередньої теми,за посиланням join.naurok.ua
вівши код доступу677924
2. Перегляньте відео
3. Перелічіть засоби безпеки велосипедиста ( оснащення велосипеда, одяг велосипедиста).
Географія
22 квітня
Тема уроку "Природні комплекси, географічна оболонка"(параграф 56)
1. Перегляньте відео урок.
2.Скласти в зошиті схему "Взаємозв'язки різних природних компонентів"
3. Пройти тест за посиланням join.naurok.ua вівши код доступу413560
Основи здоров'я
16 квітня
Тема уроку "Проживання в промисловій зоні. "(параграф 29)
Географія
15 квітня
Тема уроку "Грунтовий покрив земної кулі"
1. Перегляньте презентацію
Запис поняття у конспекти.
2.Відкрийте підручник на сторінці 217 і прочитайте другий абзац параграфу. Зробіть висновок: які умови сприяють утворенню ґрунту?( дві умови я вам написала, інші допишіть ви )
2. Гірські породи
3.......?........
Ґрунт 4........?..
5...........?......
3.На сторінці 218 підручника ви бачите заголовок «Особливості поширення ґрунтів». Запишіть основні типи ґрунтів і межі їх поширення.
4. Продовжіть речення. Прийом «Географічний крос»
Географія
13 квітня
Тема уроку "Біосфера-сфера життя на Землі
1.Перейдіть за посиланням і подивіться презентацію https://youtu.be/0Ex4rSRoYac
2. В зошіті запишіть тему уроку і визначення біосфери.
Біосфера — це земна оболонка, у якій існує життя.
3. Дайте відповіді на запитання*(в зошит)
Географія
8 квітня
Тема уроку "Значення і охорона вод Землі"
Завдання
Зробити проєкт на тему "Значення і охорона вод Землі" (Можна намалювати, видрукувати проєкт, може бути і презентація, але не скачана з Інтеренету)
Географія
6 квітня
Тема уроку "Тематичне оцінювання по темі "Гідросфера""
Виконайте тест за посиланням join.naurok.ua
Основи здоров'я
2 квітня
Тема уроку "Безпека в побуті. Пожежна безпека"
1.Перегляньте відеопрезентацію на тему безпека в побуті
2.Перегляньте відеопрезентацію на тему пожежна безпека
3.Дайте відповіді в зошиті на запитання
1)наведіть приклад небезпечних ситуацій, які можуть виникнути в оселі.
2)напишіть основні причини виникнення пожеж
4.Зробіть вправи за посиланням :
https://learningapps.org/2055035
https://learningapps.org/1871911
https://learningapps.org/2756326
Географія
1 квітня
Тема уроку "Підземні води"
1.Перегляньте презентацію
2.Прочитайте матеріал до теми уроку і виконайте в зошит всі завдання , які прописані червоним кольором .
Прочитати параграф 53
Географія
30 березня
Тема уроку "Льодовики і багаторічна мерзлота"
1.Переглянути відеоурок
2.Виконати вправи:
https://learningapps.org/view2244910
https://learningapps.org/view4716728
https://learningapps.org/view4718484
3.Опрацювати параграф 52
Основи здоров'я
26 березня
Тематичне оцінювання з теми "соціальне благополуччя"
1.Зайдіть на тест Соціальне здоров'я (6клас) (тестування буде тривати 45 хв)
Географія
25 березня
Тема уроку "Болота і штучні водойми"
1.Перегляньте відеоурок.
2.Перегляньте презентацію
3.Напишіть в зошит класифікацію боліт.
4.Пройдіть тест Болота(6клас)
Географія
23 березня
Тема "Озера"
1.Перегляньте відеоурок.
2.Перегляньте презентацію і напишіть класифікацію озер.
3.Прочитайте параграф 49
4.Виконайте тест Озера(6клас).
Основи здоров'я
19 березня
Тема уроку "Стосунки з однолітками"
1.Переглянути презентацію
2.Прочитати параграф 25 і виписати в зошит ознаки дружніх, недружніх,
небезпечних компаній
3.Виконайте тест (в зошит).
1. Які стосунки НЕ відповідають ознакам дружньої компанії?
а) про все, що відбувається в компанії,
можна розповісти дорослим
б) у компанії є люди, яких принижують і
ображають
в) у компанії вами ніхто не командує г) до вас, як і до всіх членів групи,
ставляться з повагою
2. Які стосунки відповідають ознакам дружньої компанії?
а) у компанії всі ставляться один до одного
доброзичливо
б) у компанії вживають алкоголь, лаються,
втягують вас у бійку
в) вам забороняють розповідати дорослим,
що з вами відбувається, оголошують усе,
що стосується компанії, таємницею
г) вас змушують чинити протиправні дії
3. Укажіть приклад недружніх стосунків
а) у компанії обговорюють книжку, яку ви
не читали; вам дають цю книжку і
пропонують обговорити її після того, як
ви з нею ознайомитеся
б) у компанії готові вислухати вашу
розповідь про те, які проблеми вас
хвилюють
в) у компанії вас ображають г) у компанії готові вам допомогти, якщо у
вас трапилася біда
4. Яке висловлювання говорить про те, що між людьми склалися недружні стосунки?
а) «Я готовий тебе вислухати і допомогти
тобі»
б) «У мене немає часу з тобою розмовляти»
в) «Вибач, я зараз зайнятий, поговоримо
пізніше»
г) «Я хотів би уточнити, чи правильно я
тебе розумію»
5. Які висловлювання говорять про те, що між людьми склалися дружні стосунки?
а) «Це ваші проблеми» б) «Не приставай до мене з питаннями»
в) «Я хотів би знати вашу думку» г) «Мені байдуже, що ви думаєте»
naurok.com.ua
2
6. Дотримання яких принципів буде сприяти розв'язанню конфлікту?
а) Обговорювання проблеми, а не людей. б) «Існує дві думки: моя й неправильна».
в) Наполягання на своєму, незгода з
пропозиціями іншої сторони.
г) Сильна людина ніколи не здає своїх
позицій.
7. Яка з описаних позицій у конфліктній ситуації є агресивною?
а) Ти не хочеш нікого слухати, кричиш,
даєш волю рукам і можеш навіть завдати
шкоди тим, хто тебе оточує.
б) Ідеш, так і не розв'язавши конфлікту.
в) Активно спілкуєшся з протилежною
стороною, аналізуєш свої та чужі
інтереси й шукаєш реальний шлях для
розв'язання конфлікту.
г) Плачеш, навіть не пробуючи розв'язати
конфлікт.
8. Якщо твоя майбутня дитина-підліток обклеїть усі стіни в кімнаті портретами свого
кумира, то ти:
а) познімаєш ці портрети й наклеїш нові
шпалери
б) будеш сварити дитину за те, що вона так
зробила
в) посмієшся з дитини через те, що вона
так зробила
г) поставишся до цього спокійно,
розуміючи, що все це минеться з віком
9. Стиль співробітництва в конфлікті передбачає, що ти:
а) ухиляєшся від розв'язання конфлікту,
можливо, тому що почуваєшся неправим
або не хочеш витрачати сили на
конфлікт
б) активно йдеш до розв'язання конфлікту
своїм шляхом, оскільки упевнений, що
твоє рішення правильне
в) відстоюєш свої інтереси, але враховуєш
також інтереси іншої сторони
г) не відстоюєш свої інтереси й дієш разом
із протилежною стороною
10. Позначте такий прояв психологічного насильства, як вербальна агресія
а) постійна критика, заниження здібностей
людини, образи, залякування, погрози
заподіяння фізичної шкоди
б) висловлювання, які викликають у людини
образу або роздратування
в) обмеження спілкування людини з його
родичами
11. Позначте такий прояв психологічного насильства, як домінантна поведінка
naurok.com.ua
3
а) постійна критика, заниження здібностей
людини, образи, залякування, погрози
заподіяння фізичної шкоди
б) висловлювання, які викликають у людини
образу або роздратування
в) обмеження спілкування людини з його
родичами
12. Позначте такий прояв психологічного насильства, як дії, спрямовані на зниження
самооцінки і самоповаги людини
а) постійна критика, заниження здібностей
людини, образи, залякування, погрози
заподіяння фізичної шкоди
б) висловлювання, які викликають у людини
образу або роздратування
в) обмеження спілкування людини з його
родичами
Географії
18 березня
Тема уроку "Живлення,режим та робота річок"
1.Перегляньте відео
2.Прочитати параграф 48.
3.Виписати основні терміни з відео і види роботи річок(навести приклад).
4.Зробити тест (тест виконуємо 1 раз) Річки(6 клас).Код до тесту буде у групі Viber.
Географія 6 клас.
Доброго дня , шестикласники !
16 березня. Тема уроку з географії "Води суходолу.Річки".
Ваше завдання:
1.Прочитати 47 параграф і вивчити на ст186 під рубрикою "ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ".
2.Подивитися відео(у блозі знайдіть слово посилання і виберіть рубрику "Води суходолу.Річки").
3.Виконати тест(у блозі знайдіть слово тести і виберіть рубрику "Води суходолу.Річки" і введіть в колонку "код від вчителя" цифри 789034 і напишіть своє прізвище та ім'я).
Тест оцінюється!!!!
4.Виконати практичну роботу №6.
28 травня
Підсумковий урок. Систематизація знань вивчених за рік.
1.Подивіться мультфільм про дружбу
2. Пройдіть вправу за посиланням
https://learningapps.org/8130162
Географія
27 травня
Підсумковий урок. Систематизація знань вивчених за рік.
1.Подивіться відео.
2. Пройдіть вправу за посиланням https://learningapps.org/1424901
Географія
25 травня
Урок дослідження " Розробка міні-проектів з утилізації побутових відходів"
1. Подивіться презентацію за посиланням
https://vseosvita.ua/library/mini-proekt-z-utilizacii-pobutovih-vidhodiv-199432.html
2. Завдання :
Яке сміття
накопичується у вас вдома ?Поставте поряд із сміттєвим відром пакет для паперу
і картону, пакет для пластмаси. Визначити вміст сміттєвої корзини. Які типи
відходів переважають?(Зробити висновок про проведений експеримент)
Основи здоров'я
21 травня
Тема уроку "Перша допомога під час ураження електричним струмом, потрапляння хімічних речовин на шкіру, отруєння, ДТП" (параграф 33)
1.Подивіться презентацію.
2. Пройдіть вправи за посиланнями:
https://learningapps.org/4601570
https://learningapps.org/3546277
3.Прочитайте параграф 33
Географія
20 травня
Тема уроку. Вплив людини на природу.
1. Перегляньте відео "Вплив людини на навколишнє середовище"
Географія
18 травня
Тема уроку. Практична робота № 8. Позначення на контурній карті кордонів найбільших держав у різних частинах світу та їх столиць.
З підручника сторінка 247 зробіть практичну роботу (№ 9).
Випишіть у зошит запропоновані країни, знайдіть їх на карті атласу і до кожної країни напишіть столицю.
Основи здоров'я
14 травня
Повторення та систематизація знань з теми "Безпека в побуті та довкіллі"
Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua ввівши код доступу 802571
Щоб пройти тест у вас буде тільки одна спроба. Не хитруйте,у вас нічого не вийде. Пишете своє прізвище та ім'я, а не вигадані нікнейми, а то контрольна буде не зарахована.
1. Правильний порядок дій щоб ввімкнути газ:
а) відкрити вентиль, піднести сірник, відкрити
конфорку
б) піднести сірник, відкрити конфорку,
відкрити вентиль
в) відкрити вентиль, відкрити конфорку, взяти
сірники
2. Найголовнішим засобом організації дорожнього руху є....
а) автомобілі б) правила дорожнього руху
в) люди та автомобілі г) інспектори руху
3. У задимленому приміщенні слід пересуватися...
а) ідти уздовж стіни б) швидко бігти до виходу
в) навколішки або повзком уздовж стіни
затуливши рот і ніс тканиною
г) ліфтом
4. Вкажіть, що НЕ належить до комунікацій:
а) електрика б) криниця з водою
в) опалення г) водопровiд
5. Позначте правильне твердження
а) перед заміною лампочки треба вимикати
освітлювальний прилад
б) коли йдеш з дому можна залишати
увімкненими електроприлади
в) необхідно користуватись телефоном у
ванні, щоб не було сумно
г) можна забивати цв'яхи поблизу розеток
6. Позначте, яким способом можна перевозити вантаж велосипедисту
а) на рулі б) на багажнику, прикріпивши на рамі
в) прицепом г) на рамі
7. Маневр це -
а) автомобільна аптечка б) зміна напрямку руху транспортного засобу
в) опiк хiмiчним засобом г) евакуацiя
/
8. Оберіть символ, який встановлюється на/біля небезпечних електричних об'єктів:
а) б) в) г)
9. Визначте, чому небезпечний газ:
а) займає багато місця б) дорого коштує
в) неприємно пахне г) при взаємодії з повітрям вибухає
10. Оберіть дію, яку необхідно виконати останньою при користуванні газовою плитою:
а) вимкнути конфорку і закрити вентель на
газовій трубі
б) увімкнути конфорку
в) запалити сірника і піднести його до
конфорки
г) відкрити вентель на газовій трубі
11. Вкажіть, що необхідно зробити у першу чергу, якщо в будинку зірве кран чи трісне труба:
а) викликати аварійну службу б) перекрити воду за допомогою вентелів
водопостачання
в) вийти з будинку г) покликати дорослих
12.
Оберіть до якої групи хімічних речовин, за ступенем безпеки, відноситься отрута зображена на
малюнку:
а) перша - не є небезпечними б) друга - спричиняють подразнення або опіки
в) третя - вогненебезпечні г) четверта - речовини, які спричиняють тяжке
отруєння
/
13.
Позначте до якої групи хімічних речовин, за ступенем безпеки, відноситься гель для душу:
а) перша - не є небезпечними б) друга - спричиняють подразнення або опіки
в) третя - вогненебезпечні г)
четверта - речовини, які спричиняють
тяжке отруєння
14.
Укажіть, як називається засіб пожежогасіння, що зображений на малюнку:
а) пожежна сигналізація б) вогнегасник
в) пожежний щит г) пожежний кран з пожежним рукавом
15. Оберіть правильний спосіб гасіння бензину:
а) водою б) вогнегасником
в) піском або землею г) сухою тканиною
16. Виберіть правило, якого треба дотримуватись у випадку загоранння одягу на людині:
а) Зупинитися, впасти, котитися б) Лягти, не рухатися, чекати
в) Вибігти, зняти, вмитися г)
Взяти вогнегасник, потушити, поставити
його на місце
/
17. Оберіть, що потрібно зробити, якщо оголошено евакуацію і призначено місце збору, а ви перебуваєте
вдома (декілька правильних відповідей):
а) написати про це в соцмережах б) перекрити воду, газ, вимкнути електрику
в) вдягнути куртку, штани, головний убір г) зібрати всі свої речі
д) доробити всі заплановані завдання е) чекати поки за вами заїдуть спеціальні
служби
є) зачинити дім, йти до місця збору ж) взяти з собою документи, гроші, воду, їжу
18. Вкажіть чим повинен бути оснащений велосипед для безпечної поїздки (декілька правильних
відповідей):
а) дзвінок б) аптечка
в) світловідбивач червоного, помаранчевого,
білого кольорів
г) знак аварійної зупинки
д) вогнегасник
19.
Оберіть, якйи сигнал велосипедиста зображений на малюнку:
а) зупинка б) стоянка
в) поворот ліворуч г) поворот праворуч
20. Вкажіть, який засіб використовується для обробки ран:
а) нітрогліцерин б) джгут
в) сульфацилом натрію г) ножиці
Географія
13 травня
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З
ГЕОГРАФІЇ 6 КЛАС
І
варіант (для хлопчиків)
I рівень. Тести (кожне завдання 1 б)
1. Атмосфера це -
а)
нижній шар повітряної оболонки Землі;
б)
повітряна оболонка Землі;
в)
нижній шар тропосфери;
г)
оболонка Землі, яка складається із стратосфери і мезосфери.
2. Лінії, які з’єднують на карті точки з однаковою
абсолютною температурою, називаються:
а) ізобари
б)
ізобати
в)
ізогієти
г) ізотерми
3. Середня солоність
поверхневих вод Світового океану становить:
а)
28
проміле
б) 35 проміле
в) 38
проміле
г) 42 проміле
II рівень (кожне завдання
1,5 б)
4. Встановіть
відповідність між поняттями та їх значенням:
1. Затока
2. Протока
3. Водосховище
4. Витік
А місце початку річки
Б ділянка Світового океану, яка
глибоко врізається в суходіл
В порівняно вузька смуга
Світового океану, що розділяє суходіл і з`єднює два водні об’єкти
Д штучна водна водойма
5. Дайте визначення поняття:
повінь.
Рівень ІІІ (завдання на 3 б)
6.Перелічіть, що належить до вод суходолу.
7. Випишіть із
запропонованих об’єктів острови: Гренландія, Ісландія, Камчатка, Сахалін,
Мадагаскар, Ява, Аравійський, Сомалі.
IV рівень
(завдання на 3 б)
8. Дайте характеристику
однієї з природних зон світу:
1) територія роташування;
2) клімат;
3) рослинний світ;
4) тваринний світ.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
З ГЕОГРАФІЇ 6 КЛАС
ІІ варіант (для дівчаток)
I рівень. Тести (кожне завдання 1 б)
1. Найбільша частина озону
атмосфери зосереджена:
а) у стратосфері;
б) мезосфері;
в) тропосфері;
г) у верхніх шарах атмосфери.
2. Позначте назву показника,
яким вимірюють атмосферний тиск:
а) бали
б) міліметри ртутного стовпчика
в) градуси
г) м/с
3. Найбільший за площею океан:
а)
Атлантичний
б) Індійський
в)
Тихий
г) Північний Льодовитий
II рівень
(кожне завдання 1 б)
4.Встановіть відповідність між типом
поведінки та її характеристикою:
1. Гирло
2. Озеро
3. Море
4. Річка
А частина Світового океану,
властивості водних мас якого сильно відрізняється від водних мас Світового
океану
Б природна водойма, заповнена
водою
В місце, де річка впадає в
іншу водойму
Д природна водойма, що тиче по
виробленому ним самим руслі.
5. Дайте визначення
поняття: паводок.
III рівень (кожне завдання 1,5 б)
6. Які є типи живлення
річки.
7. Випишіть із запропонованих
об’єктів моря: Гольфстрім, Саргасове, Червоне, Лабрадорська,
Західних вітрів, Карибське, Південно-Китайське,
Японське.
IV рівень
(завдання на 3 б)
8. Дайте характеристику однієї з
природних зон світу:
1) територія роташування;
2) клімат;
3) рослинний світ;
4) тваринний світ.
Основи здоров'я
7 травня
Тема уроку "Поведінка в екстремальних ситуаціях"
1.Подивіться мультфільм "Уроки обережності"
3.Складіть текст повідомлення з урахуванням всієї обов’язкової інформації, що необхідно передати рятувальникам при таких екстремальних ситуаціях:
1 група — пожежа в житловому будинку;
2 група — витік побутового газу на кухні;
- служба газу-
- пожежна служба-
- швидка допомога-
- поліція-
Географія
06 травня
Тема уроку "Держави світу"(параграф 61)
1.Послухайте відео
- на якому материку розташована і в якій частині світу;
3. Опишіть за планом географічне положення країни (дівчатка описують Китай, хлопчики-США)
- на якому материку розташована і в якій частині світу;
-чи має вихід до моря;
-з якими країнами межує;
-як називається столиця.
4. Пройдіть вправи за посиланням
https://learningapps.org/2220494
https://learningapps.org/1410429
Географія
04 травня
Тема уроку "Кількість і розміщення населення Землі" (параграф 59,60)
1.Пройдіть тест join.naurok.ua ввівши код доступу384938
2. Перегляньте презентації на тему "" Кількість і розміщення населення Землі"
Європеоїди
|
Монголоїди
|
Негроїди
|
|
1. Шкіра
|
|||
2. Очі
|
|||
3. Губи
|
|||
4. Обличчя
|
|||
5. Волосся
|
Основи здоров'я
30 квітня
Тема уроку "Правила дорожнього руху для велосипедистів" (параграф 31)
1. Подивіться відео про правила дорожнього руху для велосипедистів.
2. Пройдіть вправи для повторення правил дорожнього руху для велосипедистів.https://learningapps.org/2265250
https://learningapps.org/2390903
https://learningapps.org/1122508
Географія
29 квітня
Практична робота "Складання опису одного із природних комплексів своєї місцевості (яр, річка, ліс, парк)"
1. Описати один із природних комплексів за таким планом:
-назва природного комплексу (це може бути річка, ліс, яр, парк)
-географічне положення (в якій частині села знаходиться природний комплекс)
-рельєф (написати,чи це гори, височини,рівнини, річкова долина,яр і т.д)
-поверхневі води ( чи є у цьому комплексі такі поверхневі води,як:річки, канали,водосховища, джерела)
- грунти (який тип грунту переважає: чи це чорноземи, сірі лісові, підзолисті......)
-рослинний світ
-тваринний світ
2.Встановити взаємозв'язки між природними компонентами.


Це приклади написання практичної роботи про природний комплекс.
У кого є практичний зошит вдома, той пише у ньому пр. р. У кого немає пише у звичайному робочому зошиті.
Географія
27 квітня
Тема уроку "Природні зони Землі"(параграф 58)
1.Подивіться презентації про природні зони Землі
№1
2. Знайдіть природні зони на карті у вашому атласі за 6 клас.
3.Зробіть таблицю в зошиті ( така як є в презентації №2 на слайді 3) і заповніть її ( для роботи використайте презентацію,а також параграф 5)
4. З презентації №2 зробіть завдання, яке є на останньому слайді (13) "Так чи ні"
Основи здоров'я
23 квітня
Тема уроку "Безпека руху велосипедиста" (параграф 30)
1 Пройдіть тест, для повторення попередньої теми,за посиланням join.naurok.ua
вівши код доступу677924
3. Перелічіть засоби безпеки велосипедиста ( оснащення велосипеда, одяг велосипедиста).
Географія
22 квітня
Тема уроку "Природні комплекси, географічна оболонка"(параграф 56)
1. Перегляньте відео урок.
3. Пройти тест за посиланням join.naurok.ua вівши код доступу413560
Основи здоров'я
16 квітня
Тема уроку "Проживання в промисловій зоні. "(параграф 29)
1.Робота із зошитом.
Аварії - це несподіваний вихід із ладу виробничого
обладнання або транспортних засобів без людських жертв.
Наслідки аварій:
·
людські жертви;
·
порушення виробничих циклів;
·
вихід із ладу техніки;
·
зараження навколишнього середовища (хімічне, радіаційне біологічне).
Ознаки аварій:
·
незвичне «на смак» повітря
(наприклад, під час дихання дер в горлі);
·
пожежа (вибух);
·
пожвавлені дії на об’єкті.
Які підприємства розташовані в нашому населеному
пункті?
2.
Робота за підручником — с.__164_____
«Як дізнатися про аварію на підприємстві» (підручник,
с. 164) (усно)
3.Робота в групах «Як діяти під час аварії на
підприємстві»
Об’єднайтесь у 3 групи (за рядами) і прочитайте ситуацію.
Пролунала
сирена. Місцеві канали радіо повідомили, що сталася аварія на хімічному заводі.
Місцем збору для евакуації призначили майданчик біля школи.
Уявіть, що
хтось із вас опинився в такій ситуації, коли поряд немає батьків. За допомогою
мал. 66(с.165) запишіть в зошит, як треба діяти:
-
група 1: ти почув сирену, коли гуляв у лісі; (пишуть всі, хто сидить в першому ряді)
-
група 2: ти був удома, почув сирену і дізнався, що призначили
місце збору для евакуації; (пишуть всі, хто сидить в другому ряді)
-
група 3: ти був удома, почув сирену, але не почув оголошень
про евакуацію. (пишуть всі, хто сидить в третьому ряді)
Географія
15 квітня
Тема уроку "Грунтовий покрив земної кулі"
1. Перегляньте презентацію
Ґрунт
—
верхній тонкий пухкий шар земної кори, якому властива родючість.
Ґрунтознавство
— наука, що вивчає ґрунти, їхнє походження,
розвиток, склад, властивості, закономірності поширення, формування, родючість,
їхнє раціональне використання.
Фундатором ґрунтознавства є видатний учений,
професор Василь Васильович Докучаєв.2.Відкрийте підручник на сторінці 217 і прочитайте другий абзац параграфу. Зробіть висновок: які умови сприяють утворенню ґрунту?( дві умови я вам написала, інші допишіть ви )
Складання в зошитах схеми
1. Енергія Сонця 2. Гірські породи
3.......?........
Ґрунт 4........?..
5...........?......
3.На сторінці 218 підручника ви бачите заголовок «Особливості поширення ґрунтів». Запишіть основні типи ґрунтів і межі їх поширення.
4. Продовжіть речення. Прийом «Географічний крос»
Основною особливістю
ґрунтів, що відрізняє їх від гірських порід, є.....
Родючість
залежить головним чином від кількості...
Найбільшою
родючістю вирізняються...
Назви
ґрунтів зазвичай визначає їх...
У
результаті господарської діяльності родючість ґрунтів.....
Географія
13 квітня
Тема уроку "Біосфера-сфера життя на Землі
1.Перейдіть за посиланням і подивіться презентацію https://youtu.be/0Ex4rSRoYac
2. В зошіті запишіть тему уроку і визначення біосфери.
Біосфера — це земна оболонка, у якій існує життя.
3. Дайте відповіді на запитання*(в зошит)
• Які живі організми поширені в
гідросфері?
• Які живі організми поширені в
атмосфері?
• Чи поширені живі організми на
висоті 20-25 км?
4. «Експрес-тест»
- Повністю
заселена живими організмами:
а) атмосфера; б) гідросфера; в) літосфера.
- Основоположником
учення про біосферу є:
а) академік В. І. Вернадський; б) давньогрецький учений Геродот;
в) океанограф Жак Ів Кусто.
- Найбільш
різноманітними є представники органічного світу:
а) тропічних широт; б) помірних широт; в) екваторіальних широт.
- «Фабрикою»
з виробництва продуктів харчування вважаються:
а) бактерії; б) тварини; в) рослини. - Найвищу
здатність виживати в найважчих умовах мають:
а) гриби; б) рослини; в) бактерії.
Географія
8 квітня
Тема уроку "Значення і охорона вод Землі"
Завдання
Зробити проєкт на тему "Значення і охорона вод Землі" (Можна намалювати, видрукувати проєкт, може бути і презентація, але не скачана з Інтеренету)
Географія
6 квітня
Тема уроку "Тематичне оцінювання по темі "Гідросфера""
Виконайте тест за посиланням join.naurok.ua
Основи здоров'я
2 квітня
Тема уроку "Безпека в побуті. Пожежна безпека"
1.Перегляньте відеопрезентацію на тему безпека в побуті
2.Перегляньте відеопрезентацію на тему пожежна безпека
3.Дайте відповіді в зошиті на запитання
1)наведіть приклад небезпечних ситуацій, які можуть виникнути в оселі.
2)напишіть основні причини виникнення пожеж
4.Зробіть вправи за посиланням :
https://learningapps.org/2055035
https://learningapps.org/1871911
https://learningapps.org/2756326
Географія
1 квітня
Тема уроку "Підземні води"
1.Перегляньте презентацію
2.Прочитайте матеріал до теми уроку і виконайте в зошит всі завдання , які прописані червоним кольором .
1. Прийом «Експрес-тест»
• Місце впадіння річки в іншу річку, озеро,
море, океан — це:
а) виток;
б) гирло;
в) вододіл.
• Верхові болота переважно живляться:
а) атмосферними опадами;
б) підземними водами;
в) водопроводом.
• Переважна частина сучасних льодовиків
знаходиться:
а) у районі екватора;
б) у районі тропіків;
в) за
полярними колами.\
• У горах льодовики утворюються:
а) вище за снігову лінію; б) нижче за снігову
лінію; в) на рівні снігової лінії.
• У північній півкулі основна маса покривних
льодовиків зосереджена:
а) в Антарктиді; б) у Гімалаях; в) у
Ґренландії.
2. Метод «Третій зайвий»
1) Берингова, Гавайські, Гренландія.
2) Чорне, Африка, Євразія.
3) Озеро, болото, ставок.
4) Льодовик, снігова лінія, канал.
5) Атлантичний, Індійський, ехолот.
6) Бенгальська, Біскайська, Айсберг.
7) Середземне, Азовське, Африка.
8) Карське, Урал, Балтійське.
Заповнення таблиці в зошитах.
Тип
підземних вод
|
Умови утворення
|
Живлення
|
Господарське використання
|
Ґрунтові
води
|
|||
Міжпластові
води
|
Географія
30 березня
Тема уроку "Льодовики і багаторічна мерзлота"
1.Переглянути відеоурок
2.Виконати вправи:
https://learningapps.org/view2244910
https://learningapps.org/view4716728
https://learningapps.org/view4718484
3.Опрацювати параграф 52
Основи здоров'я
26 березня
Тематичне оцінювання з теми "соціальне благополуччя"
1.Зайдіть на тест Соціальне здоров'я (6клас) (тестування буде тривати 45 хв)
1.
Виберіть ознаки дружньої компанії
2.
Вміння спілкуватися
3.
Розв'язати конфлікт конструктивним шляхом допомагають
4.
Зіткнення протилежних інтересів та поглядів-це
5.
Загострення протиріч між співрозмовниками - це
6.
Вміння розв'язувати конфлікти шляхом обговорення та намагання спокійно шукати рішення називають
7.
Оберіть декілька правильних відповідей, вказавши конфлікти поглядів
8.
Оберіть декілька правильних відповідей, вказавши конфлікти інтересів
9.
До якого поняття відноситься цей девіз " Щоб кожен з нас щось виграв, кожен з нас має щось програти"
10.
Обери приклади поведінки, які допоможуть розв'язати конфлікт
11.
До конфліктів належить
12.
Ознаки небезпечних компаній
Географія
25 березня
Тема уроку "Болота і штучні водойми"
1.Перегляньте відеоурок.
4.Пройдіть тест Болота(6клас)
Географія
23 березня
Тема "Озера"
1.Перегляньте відеоурок.
4.Виконайте тест Озера(6клас).
Основи здоров'я
19 березня
Тема уроку "Стосунки з однолітками"
1.Переглянути презентацію
2.Прочитати параграф 25 і виписати в зошит ознаки дружніх, недружніх,
небезпечних компаній
3.Виконайте тест (в зошит).
1. Які стосунки НЕ відповідають ознакам дружньої компанії?
а) про все, що відбувається в компанії,
можна розповісти дорослим
б) у компанії є люди, яких принижують і
ображають
в) у компанії вами ніхто не командує г) до вас, як і до всіх членів групи,
ставляться з повагою
2. Які стосунки відповідають ознакам дружньої компанії?
а) у компанії всі ставляться один до одного
доброзичливо
б) у компанії вживають алкоголь, лаються,
втягують вас у бійку
в) вам забороняють розповідати дорослим,
що з вами відбувається, оголошують усе,
що стосується компанії, таємницею
г) вас змушують чинити протиправні дії
3. Укажіть приклад недружніх стосунків
а) у компанії обговорюють книжку, яку ви
не читали; вам дають цю книжку і
пропонують обговорити її після того, як
ви з нею ознайомитеся
б) у компанії готові вислухати вашу
розповідь про те, які проблеми вас
хвилюють
в) у компанії вас ображають г) у компанії готові вам допомогти, якщо у
вас трапилася біда
4. Яке висловлювання говорить про те, що між людьми склалися недружні стосунки?
а) «Я готовий тебе вислухати і допомогти
тобі»
б) «У мене немає часу з тобою розмовляти»
в) «Вибач, я зараз зайнятий, поговоримо
пізніше»
г) «Я хотів би уточнити, чи правильно я
тебе розумію»
5. Які висловлювання говорять про те, що між людьми склалися дружні стосунки?
а) «Це ваші проблеми» б) «Не приставай до мене з питаннями»
в) «Я хотів би знати вашу думку» г) «Мені байдуже, що ви думаєте»
naurok.com.ua
2
6. Дотримання яких принципів буде сприяти розв'язанню конфлікту?
а) Обговорювання проблеми, а не людей. б) «Існує дві думки: моя й неправильна».
в) Наполягання на своєму, незгода з
пропозиціями іншої сторони.
г) Сильна людина ніколи не здає своїх
позицій.
7. Яка з описаних позицій у конфліктній ситуації є агресивною?
а) Ти не хочеш нікого слухати, кричиш,
даєш волю рукам і можеш навіть завдати
шкоди тим, хто тебе оточує.
б) Ідеш, так і не розв'язавши конфлікту.
в) Активно спілкуєшся з протилежною
стороною, аналізуєш свої та чужі
інтереси й шукаєш реальний шлях для
розв'язання конфлікту.
г) Плачеш, навіть не пробуючи розв'язати
конфлікт.
8. Якщо твоя майбутня дитина-підліток обклеїть усі стіни в кімнаті портретами свого
кумира, то ти:
а) познімаєш ці портрети й наклеїш нові
шпалери
б) будеш сварити дитину за те, що вона так
зробила
в) посмієшся з дитини через те, що вона
так зробила
г) поставишся до цього спокійно,
розуміючи, що все це минеться з віком
9. Стиль співробітництва в конфлікті передбачає, що ти:
а) ухиляєшся від розв'язання конфлікту,
можливо, тому що почуваєшся неправим
або не хочеш витрачати сили на
конфлікт
б) активно йдеш до розв'язання конфлікту
своїм шляхом, оскільки упевнений, що
твоє рішення правильне
в) відстоюєш свої інтереси, але враховуєш
також інтереси іншої сторони
г) не відстоюєш свої інтереси й дієш разом
із протилежною стороною
10. Позначте такий прояв психологічного насильства, як вербальна агресія
а) постійна критика, заниження здібностей
людини, образи, залякування, погрози
заподіяння фізичної шкоди
б) висловлювання, які викликають у людини
образу або роздратування
в) обмеження спілкування людини з його
родичами
11. Позначте такий прояв психологічного насильства, як домінантна поведінка
naurok.com.ua
3
а) постійна критика, заниження здібностей
людини, образи, залякування, погрози
заподіяння фізичної шкоди
б) висловлювання, які викликають у людини
образу або роздратування
в) обмеження спілкування людини з його
родичами
12. Позначте такий прояв психологічного насильства, як дії, спрямовані на зниження
самооцінки і самоповаги людини
а) постійна критика, заниження здібностей
людини, образи, залякування, погрози
заподіяння фізичної шкоди
б) висловлювання, які викликають у людини
образу або роздратування
в) обмеження спілкування людини з його
родичами
Географії
18 березня
Тема уроку "Живлення,режим та робота річок"
1.Перегляньте відео
2.Прочитати параграф 48.
3.Виписати основні терміни з відео і види роботи річок(навести приклад).
4.Зробити тест (тест виконуємо 1 раз) Річки(6 клас).Код до тесту буде у групі Viber.
Географія 6 клас.
Доброго дня , шестикласники !
16 березня. Тема уроку з географії "Води суходолу.Річки".
Ваше завдання:
1.Прочитати 47 параграф і вивчити на ст186 під рубрикою "ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ".
2.Подивитися відео(у блозі знайдіть слово посилання і виберіть рубрику "Води суходолу.Річки").
3.Виконати тест(у блозі знайдіть слово тести і виберіть рубрику "Води суходолу.Річки" і введіть в колонку "код від вчителя" цифри 789034 і напишіть своє прізвище та ім'я).
Тест оцінюється!!!!
4.Виконати практичну роботу №6.
Коментар
ВідповістиВидалити