5клас


   Рідний край (5-А)
   28 травня
Підсумковий урок з рідного краю. Систематизація знань вивчених за рік.
Пройдіть вправи за посиланнями 
https://learningapps.org/7154038
https://learningapps.org/1408511





Основи здоров'я
26 травня
Підсумковий урок. Систематизація знань вивчених за рік.
Подивіться відео " Що таке здоровий спосіб"
Подивіться мультфільм про дружбу

Гарних і веселих вам канікул!!!







Рідний край (5-А)
Тема уроку "Ознайомлення учнів з природою своєї місцевості навесні."
 Завдання: намалювати або описати природу навесні за вікном свого будинку (сад,клумба) 





Основи здоров'я
19 травня
Тема уроку "Відпочинок на природі. Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді"
1. Подивіться відеоурок
2. Опрацюйте параграф 31.
3. Ви повинні знати (усно):
-ознаки безпечного і небезпечного пляжу;
-як надати допомогу при тепловому ударі;
-чотири "надто небезпечно";
-як допомогти тому, хто тоне;
Відповіді на ці питання ви знайдете у відеоуроці, а також, у підручнику (параграф 31)








Рідний край (5-А клас )
14 травня
Тема уроку "Природоохоронні об'єкти свого краю"
1. ПРОЧИТАЙТЕ!
На території Львівської області функціонує 347 об’єктів природно-заповідного фонду загальною площею – 148,6 тис. га, з них 25 (це – 64,6 тис.га) мають загальнодержавне значення. Десять природоохоронних установ зі спеціальними адміністраціямиЗокрема це – природний заповідник «Розточчя», національний природний парк «Сколівські Бескиди», Яворівський національний природний парк,  національний природний парк«Півічне Поділля», ботанічний сад Львівського національного університету імІ.Франка ботанічний сад Національного лісотехнічного університету Українирегіональні ландшафтні парки «Знесіння»,  «Равське Розточчя»,  «Верхньодністровські Бескиди», «Надсянський». Заповідними територіями охоплено всю область.
2.Запишіть у зошиті визначення:
Природно-заповідний фонд — це ділянки суходолу та водного простору, природні комплекси яких мають особливу природоохоронну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність. 
В Кам'янка-Бузькому районі є такі природоохоронні об'єкти:


Кам'янка-Бузький район1.Таданізаповідне урочище
271984
2.Коло Бадівськогопам'ятка природиботанічна13,20001995Кам'янка-Бузький район
3.Сквер ім. Марії Солодкоїпам'ятка природикомплексна1,31984Кам'янка-Бузький район
Неслухів (26).jpg
4.Неслухівський паркпарк-пам'ятка садово-паркового мистецтва7,001984Кам'янка-Бузький район
5.Новояричівський паркпарк-пам'ятка садово-паркового мистецтва6,001984Кам'янка-Бузький район
Tadani Park.JPG
6.Парк XIX ст.парк-пам'ятка садово-паркового мистецтва3,671984Кам'янка-Бузький район
Black Park in Kamianka Buzka.JPG
7.Чорний паркпарк-пам'ятка садово-паркового мистецтва1,741984Кам'янка-Бузький район
3. Перегляньте презентацію на тему " Заповідники Львівщини"










Основи здоров'я
12 травня
Повторення та систематизація знань з теми "Безпека в побуті та довкіллі"
Виконайте в зошиті контрольну роботу. Хлопчики пишуть І варіант, а дівчатка ІІваріант
РОЗДІЛ  4. СОЦІАЛЬНА  СКЛАДОВА  ЗДОРОВ’Я.    5 клас
Тема 2. Безпека  в  побуті  і  навколишньому  середовищі. 
  І варіант ( хлопчики)
І.Тести.
1.Позначте  головні  причини  виникнення  пожеж  у  житлових  будинках:
а)обережне  поводження  з  вогнем; б)порушення  правил  користування  електричними  та  газовими  приладами; в) дотримання правил  користування  грубним  опаленням; г)правильне  зберігання і  використання  легкозаймис-
тих  речовин.
2.Якщо  виникла  пожежа, треба:
а) голосно  кричати  « Пожежа!»; б)негайно  викликати  пожежену  охорону; в)попробувати  погасити  пожежу  самостійно; г)покликати  сусідів.
3.Під  час  грози  можна:
а)зачинити  вікна  та  відійти  від  них  подалі; б)намагатися  перейти  в  іншу  будівлю; в)користуватися  ліфтом; г)користуватися  мобільним  телефоном.
4. Після  того ,як  вода  повністю  зійшла, можна:
а)перед  тим, як увійти  до  будівлі, перевірити, чи  не  загрожує  вона  обва-
лом; б)вимкнути  електроосвітлення; в) користуватися  джерелами  відкрито-
го  вогню; г)вживати  харчові  продукти, які  контактували  з  водою.
5.Якщо  на  ваш  телефон  приходить  повідомлення  з  незнайомого  номера,
то  ви:
а)відповідаєте  на  повідомлення; б)дзвоните, шоб  поговорити; в)взагалі  не  відповідаєте; г)дзвоните, щоб  сказати  грубі  слова.
6.В  Інтернеті  безпечно:
а)заходити  на  будь-який  сайт – вони  всі  безпечні; б)заходити  тільки  на  ті  сайти, які  є  корисними; в)спілкуватися  з  будь-якими  людьми; г)відповіда-
ти  на  будь-які  повідомлення.
7.До  місць  підвищеної  небезпеки  надворі  не  належить:
а)місця, де  розташовані  каналізаційні  люки; б)сухе  дерево; в)пісочниця;
г)обірвані  електропроводи.
8.До  способів  збереження  природного  середовища  належить:
а)спалювання  сміття; б)облаштування  годівниць  для  птахів; в)вирубування
дерев; г)будівництво  заводів  і  фабрик.
9.За  правилами  купання  у  водоймах  можна:
а)стояти  і  гратися  в  тих  місцях, звідки  не  можна  впасти  у  воду; б)захо-
дити  на  глибоке  місце; в) пірнати  у  незнайомих  місцях; г) запливати  за  буйки.
10.Техногенне  середовище – це:
а)природне  середовище; б)середовище, створене  працею людей; в)середови-
ще, створене  рослинами; г)середовище, створене  тваринами.
11.До  стихійного  лиха  не  належить:
а)засуха; б) землетрус; в)смерч; г) сутінки.
12.Установіть  відповідність  між  назвою  стихійного  лиха  і  його  описом:
а)землетрус;            1)підземні  поштовхи  в  земній  корі;                   
б)смерч;                   2)сильний  вихор;
в)повінь;                  3)збільшення  рівня  води  в  річках;
г)град;                      4)частинки  льоду, що  випадають  із  хмар.
1…   , 2…    , 3…    , 4…   .

ІІ. Три  умови  виникнення  пожежі. Пожежна  безпека  в  побуті.
ІІІ. Стихійні  лиха. Правила  поведінки  під  час  грози.

РОЗДІЛ 4.СОЦІАЛЬНА  СКЛАДОВА  ЗДОРОВ’Я.    5клас
Тема 2.Безпека  в  побуті  і  навколишньому  середовищі. 
 ІІ варіант (дівчатка)
І. Тести:
1.Позначте  одне  з  правил  користування  газом:
а)при  будь-яких  аваріях  можна   не  вимикати  газ; б)при  запалюванні  газу треба  спочатку   піднести  сірник  до  пальника, а  потім  відкрити  газ;
в)можна  сушити  над  газовою  плитою  білизну; г)при  виявленні  газу  не
слід  провітрювати  кімнату.
2.Електроприлад,що  зайнявся, слід  гасати:
а) водою;  б)старим  пальтом  чи   ковдрою; в)синтетичною  тканиною; г)га-
рячою  водою.
3.При  підтопленні  необхідно:
а)відчинити  вікна  й  двері; б)цінні  речі  та  меблі  перенести  у  підвал;
в)випустити  тварин  із  приміщень; г)перебувати  на  першому  поверсі.
4.Під  час  грози, якщо ви  на  вулиці , необхідно:
а)ховатися  під  високими  деревами; б)ховатися  під  парасолькою; в)пере-
бувати  у  воді; г)не  користуватися  мобільним  телефоном.
5.Інтернет  був  створений  для  того, щоб:
а)можна  було  грати  в  комп’ютерні  ігри; б)кожна  людини  могла  отрима-
ти  необхідну  інформацію; в)можна   було  не  гортуватися  до  уроків;
г)люди  припинили  спілкуватися  особисто.
6.Користуватися  Інтернетом  буде  небезпечно, якщо:
а)ви  опановуватимете  його  самостійно; б)поруч  із  вами  буде  дорослий;
в) заходитимете  на  будь-які  сайти; г) ви  не  прислухатиметеся  до  порад  дорослих.
7.У  некерованому  натовпі:
а)у  жодному  разі  не  йти  проти  натовпу; б)слід  триматися  у  центрі  на-
товпу; в)треба  вчепитися  за  щось  руками; г)можна  спробувати  застібнути  розстебнутий  одяг.
8.Сміття, яке  хтось  залишив  у  лісі, повинні  прибирати:
а) лісники; б)природоохоронці; в)ті,хто  залишив  його; г)усі  ми  разом.
9.При  тепловому  та  сонячному  ударі  постраждалого  треба:
а) напоїти  молоком; б)перенести  в  тінь; в)не  чіпати; г)укрити  ковдрою.
10. Стихійне  лихо –це:
а)звичайне  природне  явище; б)надзвичайне  природне  явище  великої  руйнівної  сили; в)безпечне  природне  явище; г)надприродне  явище.
11.До  стихійного  лиха  не  належить:
а)ураган;  б) повінь;  в)град;  г)мряка.
12.Установіть  відповідність  між  назвою  стихійного  лиха  і  його  описом:
а)блискавка;         1)електричний  розряд  між  хмарами  або  між  хмарою  і
б)циклон;              землею;
в)тайфун;              2)атмосферний  вихор;
г)повінь;               3)тропічний  циклон;
                              4) збільшення  рівня  води  в  річках.
1…    , 2…    ,3…      , 4…    .

ІІ. Як  вибратись  із  задимленого  приміщення? Евакуація  з  приміщен-
ня  школи.
ІІІ.Стихійні  лиха. Правила  поведінки  під  час  підтоплення.






Рідний край (5-А)
7 травня
Тема уроку "Охорона природи"
1.Подивіться мультфільм


2. Напишіть коротке повідомлення на тему "Навіщо берегти природу. Заходи, спрямовані на збереження природи"




Основи здоров'я
5 травня
Тема уроку "Стихійні лиха" (параграф 30)
1. Перегляньте презентацію.


2. Дайте відповіді на питання з підручника ( завдання на с. 156 (1,2,3),158(1,2),160(дати відповідь на одне із завдань, на ваш вибір)







Рідний край (5-А клас)
30квітня
Тема уроку "Негативний вплив людини на природу краю"
1.Подивіться відео





2. Випишіть з відео екологічні проблеми, які спричинені негативним ставленням людини на природу.












Основи здоров'я
28 квітня
Тема уроку "Безпечне довкілля"
1. Перегляньте коротке відео.


2. Опрацюйте параграф 29.
3. Використовуючи  в підручнику малюнок 90 с.155,  перегляньте, як використовують повторно пластикові посудини. Наведіть свої приклади  повторного використання пластикових упаковок (хто хоче, може  виготовити будь- який  виріб з пластику).
4. Пройдіть тест за посиланням join.naurok.ua ввівши код від вчителя 905222











Рідний край (5-А клас)
23 квітня
Тема уроку "Взаємодія людини і природи"
1. Перегляньте презентацію.
2. Наведіть приклади позитивного ставлення людини до природи.






Рідний край (5-А клас)
16 квітня
Тема уроку "Взаємодія людини і природи"
1. Перегляньте презентацію.


2. Випишіть в зошит з презентації, що природа дає людям.






Основи здоров'я
14 квітня
Тема уроку "Екстремальні ситуації з незнайомцями"
1.Перегляньте мультфільм "Незнайомці"
2.Дайте відповіді на питання
-яким шляхом потрібно йти школярам до школи?
-яких місць потрібно уникати?
-чи треба розмовляти на вулиці з незнайомими?
-чи можна сідати до незнайомців в машину?
-що треба робити,якщо біля вас загальмувала машина і вас просять показати дорогу?
-чи безпечно на вулиці користуватися телефоном, чи слухати плеєр?
- що робити, якщо на вулиці ви зустріли небезпечну компанію?
3. Опрацюйте параграф 27 с.142-144







Основи здоров'я
7 квітня
Тема уроку "Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки"
1.Перегляньте мультфільм "Безпечний двір"

2.Опрацюйте параграф 27
3.Зробіть завдання на сторінці 144 (підручник, завдання під рубрикою "?")



 Рідний край (5-А клас)
2 квітня
Тема уроку "Людська діяльність, спрямована на створення сприятливих умов для життя і всебічного розвитку особистості"
Завдання. 1. Намалювати  нашу школу.
2.  Написати 5-6 речень на тему "Як школа сприяє розвитку особистості "(написати,які ще напрямки,крім навчальної діяльності, сприяють вашому розвитку. Наприклад, гуртки, читання у бібліоцеці, тощо)












Основи здоров'я
31 березня
Тема уроку «Безпека в побуті»
1.Перегляньте відео презентацію
2.Напишіть кілька речень на тему "Як треба поводитись, якщо ти вдома залишився сам"

















Рідний край
26 березня
Тема уроку "Види виробничої діяльності місцевого населення"
1.Зробити маленький проєкт на тему "Види виробничої діяльності"  (можна намалювати ,написати ,  надрукувати, які товари виготовляють мешканці села Жовтанців і які послуги вони надають)






























Основи здоров'я
24 березня
Тема уроку "Дитина в автономній ситуації"
1.Перегляньте презентацію
2.
2.Виконайте завдання в зошит https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQU0iyyWfEBbdMQduLItSll9Re0OxRasgQEfWip0BZiLVZ4CM-aa42mWvWnEr8LCA/pub
3.Зробіть тести в зошиті  https://docs.google.com/document/d/e/2PACX-1vQd0_hAueQOoJRBlQcN6Y4rxenvOLtEgzwL_XnBb921bb6CqeXm83dUDinVD3EdRg/pub
























Рідний край
19 березня
Тема уроку "Господарська діяльність людини"
1.Намалювати малюнок на тему "Професія одного з батьків".
2.Написати 5 речень про господарські значення землі.




Основи здоров'я
17 березня
Тема уроку "Пожежна безпека"
1.Переглянути презентацію 

2.Проаналізуйте життєві ситуації з презентації (1 на вибір).
3.Перейдіть за посиланням  https://learningapps.org/4959097 і https://learningapps.org/2756371.
4.Виконайте тест Пожежна безпека (5 клас) за кодом 789097
Виконати завдання до 24 березня 2020року.

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Презентація "Зустріч професійних спільнот вчителів географії Жовтанецького ТГ" https://docs.google.com/presentation/d/1kEuPspxD6...